Het verwerven van nieuwe relaties of opdrachtgevers is voor iedere organisatie een belangrijk onderdeel van de activiteiten. Het maken van bezoekafspraken of afspraken voor een video-call is een belangrijke salesactiviteit om nieuwe opdrachtgevers en/of klanten te krijgen.
Toch is de drempel om voor het eerst te gaan bellen naar een potentiële opdrachtgever erg hoog. Hoe komt u aan de tijd en hoe moet u dit aanpakken, waar vindt u die nieuwe relaties en hoe komt u met ze in contact/om de tafel?
Dikwijls krijgen wij dit te horen van de accountmanagers “Als ik eenmaal, maar binnen ben, krijg ik die opdracht wel, maar dat binnenkomen…?”
In die opmerking schuilt het probleem: accountmanagers zijn dikwijls te druk of zijn niet zo goed in het eerste benadering via de telefoon, hebben te weinig tijd voor trouwe opvolging. Daarnaast vinden de meeste het ook echt geen leuk werk. Toch is het maken van afspraken de enige weg naar meer klanten en groei van uw bedrijf: geen opdrachten betekent namelijk geen inkomsten.
Telefonische benadering vereist de inzet van vakkundige medewerkers. Het voeren van zakelijke telefoongesprekken met deze potentiële relatie vereist een enorme toewijding!
Wij zijn goed in het maken van eerste contacten, trouwe opvolging en verstrekken informatie over product of dienst en maken bezoek afspraken waar dit gewenst is. Hiermee ontlasten wij de collega’s binnen- en buitendienst van uw bedrijf. Zodat u, of uw medewerker, verder kunnen werken aan het geen waar jullie goed in zijn en ondertussen bellen wij uw prospect omdat wij daar goed in zijn.