We evalueren niet alleen aan het einde van de opdracht, maar ook tijdens de uitvoering van het te bellen project.
Door tussentijds telefonisch te evalueren zijn we in staat om, waar nodig, de activiteiten bij te stellen en onderdelen aan te passen. Zo realiseren we met elkaar het beste resultaat.
We spreken af met welke frequentie we u op de hoogte houden van de resultaten en op welke manier, bijv. telefonisch en/of per e-mail. Onze rapportages geven u inzicht in de gerealiseerde scores.
We werken met geavanceerde CRM-software (Archie) zodat u de gegevens direct in uw systemen kunt verwerken. We sluiten ieder project af met een digitale export van de voor u vergaarde gegevens die u in een EXCEL spreadsheet toegezonden worden.
Onderdelen van de resultaten export:
- Bedrijfsgegevens, naam instelling, adres, plaats, telefoonnummer, naam contactpersoon
- Respons analyse: o.a. belpogingen, effectieve gesprekken, info verzonden
- Gesprekshistorie & notitie
- Evt. opvolgdatum